Mainan Minda, Suara Hati, Jalinan Jari

mySOOPA DOOPA VVIP

Friday, March 11, 2011

Amanah itu

Salam 1Malaysia
Salam 1UiTM.
haha^^
tiba-tiba pula (skema)

hey peeps,
entry kali ni ada sedikit berbaur "skema"
dan perlukan sedikit pembaharuan
insyaAllah

 JUMAAT, 11 March 2011
Auditorium UiTM KBM
12.45pm
atas undian ramai
saya telah dipertanggungjawabkan dengan satu amanah yang amat berat.
walaupun pada awalnya saya lebih setuju jika tanggungjawab ini dipegang oleh kaum Adam dan dibantu oleh kaum Hawa
tetapi,saya bersyukur dan redha 
mungkin ini adalah ketentuan yang telah diamanahkan oleh Allah S.W.T
dan saya akan cuba sedaya upaya saya untuk jalankan tanggungjawab ini sebaik mungkin.



a leader
fikiran rasional harus diutamakan
emosi perlu dielakkan
whatever you are,be a good one.

go farah,you can do it.
never give up before you start
try your best!

Farah,
Letaklah akal dan fikiranmu di atas
peganglah kata-katamu
tetapkanlah pendirianmu
insyaAllah, Allah sentiasa dekat denganmu

If you create something, you must be something!

pray for me peeps.

1 comment:

An Najwa said...

congrest farah!
i know u can do it..