Mainan Minda, Suara Hati, Jalinan Jari

mySOOPA DOOPA VVIP

Friday, November 26, 2010

tarikh itu

HAPPY BIRTHDAY girl!!
thnx a lot kepada mereka yang wish birthday saya! semoga Allah saja yang balas jasa baik anda.
sekarang saya dah 19 TAHUN! yeay! (pikir dah besaq sangat la)
hmm,xda apa yang boleh dikatakan melainkan bersyukur dengan kurnian Allah SWT kerana beri saya peluang untuk terus hidup sehingga ke hari ini.Alhamdulillah.

ape azam baru?HAHA.alamak!macam xde!(huhh,xberwawasan langsung!)
huhu ^^ saya xmintak banyak,cuma saya berharap agar dipanjangkan usia,dimurahkan rezeki,jadi anak yang solehah dapat balas jasa mak & abah,berjaya di dunia dan di akhirat juga!amin~

Ya Allah,Kau ampunilah segala dosa ibu bapaku,ampunilah segala dosa-dosaku, keluargaku, adik2ku,rakan2ku,guru2ku,dan mereka yang masih hidup dan telah meninggal dunia. satukanlah hati kami ke arah menyintaiMu Ya Allah,mensyukuri nikmatMU serta mentaati perintahMu.Kau barkatilah hidup kami,rahmatilah hidup kami Ya Allah.berlah taufiq dan hidayahMu kepada kami.tunjukkanlah kami jalan yang lurus.Jauhkanlah kami dari gangguan syaitan yang direjam.Sesungguhnya,hanya kepadaMU kami bermohon dan berserah Ya Allah.Kau kuatkanlah imanku,teguhkanlah pendirianku,permudahkanlah segala urusanku.Amin~amin~ Amin Ya Rabbal Alamin.

2 comments:

iera syahira said...

amin...~~~
insyaallah. ;))
btw nenek! menarik!

R F ™ said...

thnx atok! <3 haha