Mainan Minda, Suara Hati, Jalinan Jari

mySOOPA DOOPA VVIP

Sunday, November 14, 2010

.kisah saya,dia,kita dan mereka.

owh,sebagaimana tmatnya paper costing,MAF22o pagi tadi,tamatlah juga pengajian saya buat sem ni.HAHA,tahniah!selamat tinggal PART3! welcome PART4! dah BESAR sangat ke??? (adehhh). ^^

dukasuka part3 yang sentiasa terpahat dihati. duka kita,sama dilalui. suka kita, sama diingati. teman, terima kasih untuk segalanya. andaikata,tersilap kata,terkasar bahasa,terguris JIWA,terCAKAR hati,mohon dimaafi. tunduk maaf,susunan jari memohon SORRY atas khilaf yang diperlakui.

sahabat,engkaulah pengubat, dikala ku kesepian dalam kedukaan. kehadiranmu amat bermakna, memBINA sejuta bangunan MEMORI indah kita bersama. terima kasih sahabat.

kawan, walaupun hanya berAKSI sebagai penghibur dikala GEMBIRA, kehadiranmu memBAWA tawa didalam sunyiku walaupun seketika. terima kasih atas kesudianmu berLAWAK JENAKA bersama. cukup indah kenangan itu bagiku.

kasih, kehadiranmu tidak kujangka. ketulusanmu tidak ku duga. keikhlasanmu ku sambut ceria. terima kasih atas semangat yang engkau berikan. semangat itu akan ku genggam bersama menuju kejayaan yang sama kita impikan.

terima kasih teman
terima kasih sahabat
terima kasih kawan
terima kasih kasih

kerana menjayakan misi SEMESTER ini! salah dan silap harap dimaafi.
insyaAllah,semester hadapan ketemu lagi.

mengarut sudah malam2 ni.
^^