Mainan Minda, Suara Hati, Jalinan Jari

mySOOPA DOOPA VVIP

Sunday, June 26, 2011

SPECTACLES!

Salam semua! O.o

Help me! OMG, spect saya hilang time otw nak balik kerja semalam! T.T Ohh, sedihnya. Sebab itulah satu-satunya spect favourite saya. Even dah buat spect yang lain pun before ni, spect tu jugak dihati!HAHA =.='

Ohh ya, cakap pasal spect ni, actually I got to use spectacle since Form 2. Ingat lagi time tu, kecoh kat sekolah sebab pakai spect! Huhh =.=' Ye lah, dulu-dulu time cinta monyet, couple dengan senior. Pantang lalu kat class tu, mesti member dia jerit "Mi, mi awek kau!" Huhh~ Apa-apa je la kan. Oke, lupakan pasal tu.

First time pakai spect, rasa macam weird sangat. Tak percaya? Alaa, tapi sayangnya tak ada pulak picture time tu untuk bukti yang sahih. >.<  Tak apalah. Oke, pada pendapat korang korang suka spect yang macam mana? dan spect yang macam mana yang sesuai untuk korang?

Kalau spect macam ni buat muka saya nampak garang. betul ke?

Yess, lately saya lebih prefer kalau pakai lens. Tapi, takkanlah 24hours nak pakai lens kan? Leceh =.=' HAHA. Tambah lagi bila ada orang cakap saya lebih sesuai pakai spect, nampak matured! Ohh Emm Gee! HEHE ^o^ (muka tak malu)
 lens =.=
Matured ke?
Sila abaikan buku-buku di belakang tu. Ohh, saya memang gemuk time ni. =.=
Duduk hostel, makan pulak sedap.HAHA. Ape lagi. SUMPAH, rindu gila masakan kat DM TiJB!

Atau yang ni lebih matured?
Jangan pandang lama-lama picture ni, kami comelkan?HAHA **tiba2
**favourite spect T.T
Careless betul sampai boleh hilang.
Hmm, so mana lagi ok? with or without spect? Of course saya nak dua-dua! Huaa~ TAMAK! HAHA
Rasa-rasanyalahkan, design macam mana yang sesuai ekk?
Yang ni?HAHA 
Ni cantikkan? Smart && cool! ^o^

Ini? Simple je kan? Tapi saya suka. ^^

ataupun yang ni? Gila nerd kan? 
** Ade aku kesahh~~ HAHA cool. <3


Tapi kalau dapat cari yang macam ni lagi ok. Suka gila design dia.
Smart, simple && cool je.

Nampak sangat dah rambang mata! Belum pergi survey kat kedai lagi. Haisshh. Nasiblah sapa yang kena teman saya nanti. Sila kuatkan fizikal dan mental anda ye! Kita round semua kedai cermin mata! HAHA Bolehkan?bolehkan? Ok,saya dah tau sapa sasarannya! Hee~

Oke, got to go. Banyak sangat membebel malamMALAM buta ni. Esok nak kerja.
See yaa. Papaii 


p/s : He called me! Ohh, really miss you! Goodluck yea for your exam && paintball tournament. :)

No comments: