Mainan Minda, Suara Hati, Jalinan Jari

mySOOPA DOOPA VVIP

Thursday, June 23, 2011

SUMPAH! Murah gila!

Salam,hello my dear readers. ^^

Huhu, macam dah lama je tak update blog ni kan? Haha
Padahal baru la bape hari. 
 
Peeps! Saya dah kerja ok! 
Maklumlah, nak cari nafkah && sesuap nasi untuk anak. ANAK TEKAK! Hee~ cukuplah kan dari tak ada duit langsung. Kalau duduk rumah pun, bukannya buat apa sangat. Paling-paling pagi pegi pasar, beli barang pastu masak, makan, online sampai bosan, petang kalau terlebih rajin buat kek ke roti ke kuih ke.ikut tekaklah kan. Kalau macam ni hari-hari, cukup 4bulan memang berat badan naiklah! So, nak tak nak, aku mesti kerja! Huhu. bolehlah cari pengalaman sikit. So far so good.

Ok, back to the point! Betul, murah gila makanan kat tempat kerja tu. Kalau bab makan ni memang aku cerewet sikit && kebetulan time tu semua lauk aku tak berkenan! huhh =.=
Tapi memandangkan perut aku dah berlagu pilu, aku pun ambillah nasi && ikan goreng sekor && air laici. Korang agak-agak berapa hengget?? HAHAHA. lima posen je taukk!! RM0.50!
SUMPAH! Murah gila. Aku ingatkan kat kedai makan depan KBM je yang jual makanan murah2. Kitaorang panggil kedai "back to basic". Sebab biasanya students kalau dah time2 pokai tu mesti makan kat situ, murah. Nasi+ayam+sayur = RM3.00, air free.
 
Tu je nak cerita, saja nak penuhkan entry. Maklumlah,trafik tengah naik ni. HAHAHA  =.=
Papai



No comments: