Mainan Minda, Suara Hati, Jalinan Jari

mySOOPA DOOPA VVIP

Wednesday, December 15, 2010

i MISS everything about you!

hi :)
entry kali ni bukan berbaur JIWANG
tapi kesedihan

saya rindu semua tentang kamu
saya rindu semua tentang awak
entah kenapa sejak akhir2 ni saya rindukan semua
saya rindu semuanya
kenangan kita bersama
gelak ketawa
menangis



entah kenapa sejak akhir2 ni saya rindukan awak
ye,awaklah
yang selalu buat saya tersenyum
yang selalu buat saya menangis
awaklah

andai kata pertemuan kita sampai di sini
sematlah kenangan abadi
agar mekar dihati
memori sahabat sejati
andai kata pertemuan kita sampai di sini
sematlah cintamu di sini
agar mekar memori abadi
yang selalu dihati


teman, sahabat
andai perilakuku mengusik hati
ampun dan maaf ku hajati
biar hilang rasa salah ini
pergi dengan seribu memori


tanda syukur menyelubungi diri
setiamu sahabat tidak terperi
hanya doa ku iringi
berjayalah kau di sini

terima kasih sahabat
terima kasih teman
terima kasih kawan
terima kasih cinta

teruskan perjuanganmu
tunjukkanlah kejayaanmu
jangan pernah selingkuh
di medan ilmu

doa dan restu
ku pohon darimu
sahabat
terimalah nukilan ini
ikhlas dari hati
hanya untukmu



gonna miss u <3

 









No comments: