Mainan Minda, Suara Hati, Jalinan Jari

mySOOPA DOOPA VVIP

Wednesday, December 15, 2010

im back!

fuhh~~
hebat betul penangan MUKABUKU kan?
xsampai sebulan saya dah reactived!
HAHA^^
angan-angan KOSONG betul la.
kenapa yea?
maybe sebab FB connecting people.

tak sampai beberapa minit juga,ada je yang perasan saya reactived!
siapa?of course la myCINTA,syiera!^^
haha
awak memang pantas!
disebabkan kepantasan awak tu,saya nak bagi awak award la.
award ape yea?
hmm.
opss,haha.
sorry la,xberapa nak cantik.
maklum la,dah malam2 ni KESUNGGUHAN nak mengEDIT mimpi tu ada la.
HAHA.

ok,kawan saya dah reactived MUKABUKU saya!
i'm welcome back!

2 comments:

iera syahira said...

saya kan myCINTA awk,
mesti la saya perasan. hehe.
btw, award tuh sgt cumel! ^^

okie. genapkan belanja saya. <3

R F ™ said...

haha,cumel ke? ;P
genapkan belanje??
ape ni?
xfaham la.HAHA^^