Mainan Minda, Suara Hati, Jalinan Jari

mySOOPA DOOPA VVIP

Wednesday, December 29, 2010

PLKN!

bila belek2 FB,jumpa la member lama.
kawan sekolah rendah pun ada!
wow!
HAHA

tapi,banyak kenangan kita bersamakan?^^
tapi paling ramai yang saya jumpa,kawan PLKN la.
KUMPULAN 1/SIRI 6 2009!
28 Disember 2008
tarikh keramat tu!
masih segar diingatan!

ALPHA!
yup,alpha.
kompeni saya.
 haha,kejap je dah hodoh bendera ni.

kat situ jugalah kitaorang belajar KERJASAMA!
memang memeritkan
ye lah,masing2 berasal dari pelbagai bangsa,agama,latar belakang!
fuhh~
macam2 ragam!

tapi,syukur.
saya ditemukan dengan rakan2 yang baik!
Alhamdulillah

ALPHA
amal,anis,dila,mira & saya^^
muka keletihan
time wirajaya!masuk hutan!
nampak ade pangkatkan kat bahu tu?
hmm,MEDIC saje!HAHA^^

masing2 keletihan!
which one is mine?^^
ahli dorm yang supportive!
terbaik!

KELAS MODUL
LAGEND 2
last day!
 time ni buat dikir barat!
kitaorang menang!
best gila,susah nak dapat komitmen macam ni lagi.
cuba cari saya.HAHA
masing2 menayang muka yang gelap!
SUNBURN^^
apa2 pun korang memang terbaik!
love you!
KEM PLKN LAGENDA GUNUNG LEDANG,
ASAHAN,MELAKA.

2 comments:

amal20 said...

farah!!
hehe.. rindu la plkn :) aiseyh kalo la boleh masuk sekali lg...

Cikgu Fikri said...

wah..
fiq plak kem gunung ledang asahan, siri 2, 2009..
lepas korang keluar..
huuhhuh...
habis pecah pintu bilik air masa ktorang baru masuk..ni mesti kump 1 punya keje..uhhuuh
anyway, fiq baru buat entry utk adik2 yg dpt PLKN..saja nk bg mereka smgt...

PENGALAMAN AKU KAT PLKN GUNUNG LEDANG ASAHAN